פרסום חוצות – טיפים לפרסום שמביא תוצאות
פרסום חוצות הוא אחד מסוגי הפרסום שבעלי עסקים משקיעים בהם על מנת לקדם את העסק ולפזר מסרים שונים לקהל הרחב. בעבר היה נהוג לחשוב כי פרסום חוצות הוא נחלתם של עסקים גדולים ועשירים בלבד אולם כיום ניתן לנצל שלטי חוצות קטנים יותר לפרסום וקידום מקומי במחירים סבירים ביותר שגם עסקים קטנים יכולים לעמוד בהם. תארו לכם אדם שבדרך לעבודה שלו נחשף בכל יום לשלט שלכם? מלבד הטמעת המותג בראשו של אותו אדם אתם יכולים גם להשתמש בשלטים הללו להעברת מסרים או קידום מבצעים מיוחדים. אזור ש"מוצף" בשלטים שלכם נותן לאנשים תחושה שאתם גדולים, אמינים וחזקים וכדאי לקנות מכם.
סוגים שונים של שלטי חוצות:
- שלטים על תחבורה ציבורית – בתחנות רכבת ותחנות אוטובוס וכן על אוטובוסים תוכלו למצוא שלטי חוצות רבים. שלטים אלה נהדרים לפרסום מסרים קצרים ומהירים, בעיקר לקהל קבוע הנוסע מדי יום בתחבורה ציבורית. קהל יעד יכול להיות חיילים, סטודנטים ולרוב גם קהל מבוגר.
- מסכי ענק – סוג נוסף של שלט חוצות הוא פרסום אטרקטיבי על מסכי לד ענקיים. אלה בדרך כלל נמצאים במקומות המלאים באנשים רבים. נהוג להשתמש בפרסומות ווידיאו קצרות במסכים אלו.
- שלטי ענק – אלו שלטים גדולים מאוד הנמצאים באזורים מרכזיים בערים הגדולות. מלבד העובדה שמדובר בחשיפה גדולה להרבה אנשים ומאפשרת גם העברת מידע נוסף, היא גם מציגה עמדת כוח מול המתחרים ואומרת להם "אנחנו גדולים ואנחנו חזקים".
- שלטי הכוונה – אלו שלטים הנמצאים כמעין תמרור או הכוונה בצמתים קטנות, ברחוב הומה אדם וכו'. המטרה היא לפרסם סניף או עסק מקומי לקהל המקומי ולהכווין את הקהל אליו.
- שלטים על עמודים – אלו שלטים קטנים בגודל עד 2 מטר גובה (השלט עצמו) המחוברים לעמודים ונמצאים בדרך כלל בכבישים בתוך הערים. אלה בולטים מאוד לעין במהלך הנסיעה ובתוך הרחובות הסואנים של העיר יכולים להגיע לחשיפה של עשרות אלפי או מאות אלפי אנשים ביום.
- כרזות ברזנט – בעיקר בתקופת בחירות אנו נוהגים לראות כרזות ברזנט או לצורך מחמאות או פרסום של עסקים קטנים. מצד אחד מדובר בכרזות שנוח מאוד לתלות באזורים שונים והפיתוח שלהן הוא זול יותר מאשר עלויות פרסום חוצות באפשרויות אחרות ומצד שני אתם חשופים לקנסות מהעירייה שכן אין אישור לתלות אותן ברחבי העיר.
טיפים לגבי בחירת פרסום חוצות שמתאים לכם:
עבדו עם חברת פרסום מקצועית ואיכותית המספקת שירותי פרסום חוצות שיכולים להתאים עבורכם. ודאו שלחברה יש מידע בנוגע לגיל האנשים ומידע נוסף עליהם לפי אזור דמוגרפי שבו פרוסים שלטי החוצות שלהם. כך יהיה לכם מושג באילו נקודות כדאי לפרסם את העסק שלכם כדי להגיע לקהל היעד הרלוונטי עבורכם. ודאו שהחברה מחזיקה באישורים לאחזקת שלטי חוצות אלו ומשלמת אגרה שנתית עבורם. לפרטים נוספים צרו עמנו קשר באתר או בטלפון ונשמח לעמוד לשירותכם.