פרסומת טלוויזיה שאי אפשר לשכוח
איך ליצור פרסומת טלוויזיה שאי אפשר לשכוח? הפתיח שיגרום לך להישאר כולנו מכירים את זה – יש פרסומות שאנחנו שוכחים שנייה אחרי שהן נגמרות, ויש כאלה שנתקעות לנו בראש לנצח. אבל מה באמת הופך פרסום בטלוויזיה לכזה שאי אפשר להתעלם ממנו? איך יוצרים מסר שגם ימשוך תשומת לב וגם יגרום לצופים לזכור את המותג? בשונה מפרסום בדיגיטל, שבו ניתן למדוד הצלחה כמעט באופן מיידי, פרסום בטלוויזיה צריך לעבוד חכם יותר – לתפוס את הצופה בתוך