פרסום בטלוויזיה בעידן הדיגיטלי
פרסום בטלוויזיה בעידן הדיגיטלי – עדיין שווה את ההשקעה? טלוויזיה מול דיגיטל – מי שולט בעולם הפרסום? כשמדברים על פרסום בעידן המודרני, רוב האנשים חושבים מיד על גוגל, פייסבוק, אינסטגרם וטיקטוק. אבל עם כל הכבוד לרשתות החברתיות, הפרסום בטלוויזיה עדיין חי, בועט ובעיקר – מוכיח את עצמו. למרות ההתקדמות הטכנולוגית והשינוי בהרגלי הצפייה, טלוויזיה היא עדיין אחת הפלטפורמות החזקות והמשפיעות ביותר, במיוחד כשמדובר בהגעה לקהל רחב ומגוון. אבל איך זה יכול להיות? האם פרסום בטלוויזיה