מהי רפואה גריאטרית ומי זקוק לשירותי ביקור בית

מהי רפואה גריאטרית ומי זקוק לשירותי ביקור בית

רפואה גריאטרית היא ענף מתמחה ברפואה המתמקד בבריאותם וברווחתם של מבוגרים. רופאים גריאטריים הם רופאים רפואיים שהוכשרו לאבחן ולטפל במצבים בריאותיים הנפוצים בקרב מבוגרים, ולעתים קרובות הם מספקים ביקורי בית לחולים שאינם מסוגלים לבקר במשרדם. הנה כמה סיבות מדוע ייתכן שתזדקק לביקור בית מרופא גריאטר

 בעיות ניידות

אם יש לך בעיות ניידות שמקשות על היציאה מהבית, רופא גריאטרי ביקור בית יכול להיות אופציה נוחה. הרופא הגריאטר יכול להעריך את מצבך הבריאותי ולספק המלצות לטיפול מבלי שתצטרך לעזוב את ביתך.

מצבים בריאותיים כרוניים

מבוגרים מבוגרים נוטים יותר לסבול ממצבים בריאותיים כרוניים כגון סוכרת, מחלות לב ודלקת פרקים. רופא גריאטר יכול לספק טיפול מיוחד למצבים אלה, וביקור בית יכול להיות מועיל במיוחד אם אתה מתקשה לנהל את הסימפטומים שלך או אם אתה זקוק לביצוע צ'ק-אין תכוף.

ליקוי קוגניטיבי

ליקוי קוגניטיבי, כולל דמנציה ומחלת אלצהיימר, שכיח בקרב מבוגרים. רופא גריאטר יכול לספק בדיקות אבחון והמלצות לטיפול, וביקור בית יכול להיות מועיל לאנשים שמתקשים לנסוע למשרד רפואי.

תמיכה מטפלת

רופא גריאטר יכול לספק תמיכה ומשאבים למטפלים של מבוגרים. ביקור בית יכול להועיל למטפלים שאינם מסוגלים לעזוב את ביתם או הזקוקים לסיוע בטיפול ביקירם.

טיפול פליאטיבי

רופאים גריאטריים יכולים להעניק טיפול פליאטיבי למבוגרים הסובלים ממחלה קשה או שמתקרבים לסוף חייהם. ביקור בית יכול לספק נחמה ותמיכה הן למטופל והן לבני משפחתו.

לסיכום

בנוסף לסיבות אלו, רופא גריאטרי בביקור בית יכול להועיל לאנשים המעדיפים את הנוחות והטיפול המותאם אישית של ביקור בית. רופאים גריאטריים הוכשרו לספק טיפול מקיף למבוגרים, וביקור בית יכול להבטיח שתקבל את הטיפול הדרוש לך כדי לשמור על בריאותך ורווחתך.